طراحی شیائومی 14 پرو لو رفت

09398471265
8 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

طراحی شیائومی 14 پرو لو رفت: پرچمدار آینده شیائومی عناصر زیادی را از سری Mi 11 به کار گرفته است.

فاش شده از پرچمدار آتی شیائومی نشان می دهد که شیائومی از Mi 11 Ultraبرای شیائومی 14پرو نکات  طراحی زیادی گرفته است.این شامل نمایشگر دوم در پنل پشتی است.با توجه به عرضه اخیر   XIAOMI 13 Ultra ،Xiaomi 13Ultra وعملکرد دوربین آن در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است به خصوص در میان علاقه مندان به فناوری و طرفداران شیائومی که به نظر می رسد یک فرقه خاص خود را دارند.

علاوه بر این از آنجایی که این گوشی های هوشمند دقیقاً در دسترس نیستند و در تعداد بسیارمحدودی به بازار عرضه شده اندمردم برای دستیابی به این دستگاه ها هیجان زده هستند.واضح است که هیاهو و شور و شوق پیرامون XiAOMI 13 Ultraقابل لمس است.

با این اوصاف شیائومی از قبل شروع کرده است به تمسخر مخاطبان و طرفداران آنها برای چیز بزرگ بعدی که برای خط تولید خود در نظر گرفته اند.با توجه به اینکه هیجان Xiaomi 13Ultra همچنان ادامه دارد یکی از مدیران شیائومی قبلاً طراحی پرچمدار آینده غول چینی موبایل  Xiaomi 14proرا به تصویر کشیده است.

 

با این حال، اگر گزارش‌هایی از رسانه‌های فناوری چین منتشر شود، گوشی هوشمند falsghip آینده شیائومی ممکن است چیز جدیدی را به همراه نداشته باشد، بلکه ترجیح می‌دهد عناصر و نشانه‌های طراحی زیادی از سری Mi 11 قبلی داشته باشد.

این اطلاعات از ITHome می آید، جایی که یک کاربر اینترنتی از وی زو، مدیر طراحی دپارتمان طراحی صنعتی شیائومی در مورد این گوشی سؤال می کند. کاربر اینترنتی پرسید که آیا شیائومی 14 پرو بعدی مشابه Mi 11 Ultra طراحی خواهد شد یا خیر. وی ژو در پاسخ گفت که آنها قبلا طراحی شیائومی 14 پرو را نهایی کرده اند.

مدیر طراحی همچنین گفت که طراحی شیائومی 14 پرو خیره کننده تر از طراحی Mi 11 Ultra است. او افزود: «ناگفته نماند که شیائومی Mi 11 Ultra طراحی متمایز دارد. در پشت Mi 11 Ultra، یک صفحه نمایش ثانویه وجود دارد. عملکرد این صفحه نمایش به‌روزرسانی‌های آب و هوا، کنترل‌های پخش موسیقی، اعلان‌ها و موارد دیگر است. برای دقیق تر، شیائومی در واقع از نمایشگر Mi Band 5 در پنل پشتی Mi 11 Ultra استفاده کرده است.

همانند شیائومی 12 پرو، شیائومی 14 پرو نیز دارای پشت سرامیکی خواهد بود. 11 اولترا دومین گوشی اولترا این شرکت پس از Mi 10 Ultra است.

هیچ مشخصات رسمی از شیائومی 14 پرو در زمان نگارش این قطعه وجود ندارد، اما می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که یک پردازنده کوالکام سری اسنپدراگون 8 و سیستم دوربین نسل بعدی برای این دستگاه ارائه خواهد شد. احتمال زیادی وجود دارد که شیائومی بتواند SoC را برای Xiaomi 14 Pro اورکلاک کرده و بهینه سازی کند.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.