معرفی و مشخصات سری Redmi Note 13

مدیریت وب سایت
17 بهمن, 1402
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معرفی و مشخصات سری Redmi Note 13

 شیائومی امسال  سری Redmi Note 13 را در رویدادی در تایلند، بانکوک معرفی کرد . این سری جدید هیجان انگیز دارای پنج دستگاه است که دامنه محبوب Redmi Note را بیش از پیش ارتقا می دهد:
Redmi Note 13 Pro+ 5G
Redmi Note 13 Pro 5G
Redmi Note 13 Pro
Redmi Note 13 5G
Redmi Note 13

 

با ارتقای قابل توجه سیستم دوربین، طراحی، نمایشگر و پردازنده، سری ردمی نوت 13 میتواند فاصله بین گوشی‌های هوشمند و میان‌رده و پرچم‌دار را کم می‌کند و دوام ستاره‌ای ، تجربه فوق‌العاده و قابلیت تصویربرداری چشمگیر را ارائه می‌کند –

با سیستم دوربین ارتقا یافته سری Redmi Note 13 ، هر عکسی را نمادین کنید

 

 

سری ردمی نوت 13 که برای رفع نیازهای مختلف عکاسی طراحی شده است، دارای یک سیستم دوربین همه کاره و ارتقا یافته است. مدل‌های حرفه‌ای، Redmi Note 13 Pro+ 5G، Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro، همگی دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی با وضوح فوق‌العاده بالا با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) هستند تا عکس‌هایی با جزئیات بی‌سابقه ثبت کنند و تجربه عکاسی سطح پرچم‌دار به را به ارمغان بیاورند.

 

علاوه بر این، زوم بدون اتلاف  2x /4x نماهای نزدیک دقیق را از فاصله دور ارائه می دهد و امکان تمرکز بر روی افراد در شلوغی یا زوم کردن روی افراد را به ارمغان می آورد.

 

این سیستم‌های دوربین پیشرفته توسط یک سنسور بزرگ 1/1.4 اینچی و پردازش تصویر بهبودیافته پشتیبانی می‌شوند و کیفیت تصویر خیره‌کننده را حتی در شرایط پیچیده و کم نور تضمین می‌کنند. ترکیبی از این سنسور، دیافراگم بسیار بزرگ f/1.65 و پیکسل تترا ² (فناوری پیشرفته pixel-binning) تصاویر واضح و روشنی را حتی در شرایط نوری ضعیف ارائه می دهد،

 

در همین حال، مدل‌های پایه، Redmi Note 13 5G و Redmi Note 13، مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم بدون افت 3 برابری هستند تا تصاویری باورنکردنی با جزئیات دقیق‌تر ارائه دهند. هر دو گوشی هوشمند همچنین دارای طیف گسترده ای از فیلترهای فیلم دوربین هستند تا کاربران بتوانند عکس های خود را سفارشی کنند.

 

با راه اندازی دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 200 یا 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، همه این دستگاه ها توسط موتور تصویربرداری شیائومی پشتیبانی می شوند. به طور کلی، هر دستگاه نسل بعدی عکاسی محاسباتی و پردازش تصویر قدرتمند را ارائه می‌کند و سری Redmi Note 13 را به گزینه‌ای عالی برای ثبت تصاویر نمادین در هر فرصتی تبدیل می‌کند.

وضوح فوق العاده، صفحه نمایش AMOLED و نرخ تازه سازی تا 120 هرتز  

 

 

سری ردمی نوت 13 دارای طراحی شیک و مد روز با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک برای ظاهر و احساس ممتاز، و صفحه‌نمایش با کیفیت بالا برای تجربه کاربری پیشرفته و تماشای همه‌جانبه است.

 

Redmi Note 13 Pro+ 5G و Redmi Note 13 Pro 5G با صفحه نمایش 1.5K AMOLED و حداکثر روشنایی 1800 نیت، تماشای شفافی را ارائه می دهند. در همین حال، Redmi Note 13 Pro، Redmi Note 13 5G و Redmi Note 13 دارای صفحه نمایش AMOLED با FHD+ فوق العاده شفاف هستند.

 

پیمایش صاف ابریشمی بدون تأخیر در هر دستگاه Redmi Note 13 سری، به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتز تضمین می‌شود که همه تجربه‌های مشاهده را روان‌تر، واضح‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

برای اطمینان بیشتر در طول تماشای طولانی، دستگاه‌های سری ردمی نوت 13 دارای گواهینامه‌های TÜV Rheinland Low Blue Light، Flicker Free و Circadian Friendly هستند و دارای ویژگی‌های مختلف محافظت از چشم، مانند حالت خواندن هستند. دیگر ارتقاءها شامل اولین افزودن حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش به اولین سری در این سری است ¹ .

ماندگاری استثنایی که خیال شما را راحت کند

 

با ارتقاء مهندسی و طراحی، سری ردمی نوت 13 دوام و استحکام را برای اطمینان بیشتر در شرایط سخت ارائه می دهد. این از صفحه نمایش شروع می‌شود، که Corning® Gorilla® Glass Victus® را به Redmi Note 13 Pro+ 5G و Redmi Note 13 Pro 5G – یکی دیگر از سری‌های اول – برای مقاومت بیشتر در برابر افتادن و خراش‌های تصادفی معرفی می‌کند. نمایشگر همچنین در سرتاسر سری بهینه سازی شده است تا اطمینان حاصل شود که برای لمس ورودی، حتی در باران نیز پاسخگو و دقیق است.

 

Redmi Note 13 Pro+ 5G با ساختار ارتقا یافته همراه با گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب ² ، موقعیت خود را به عنوان مدل ستاره این سری تضمین می کند، در حالی که سایر مدل ها نیز برای ارائه IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب ارتقا یافته اند .

لحظات نمادین قدرتمند با پردازنده های پیشرفته برای عملکرد ارتقا یافته

 

سری ردمی نوت 13 با عملکرد بالا دارای برخی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود به همراه باتری‌های بادوام است که کاربران می‌توانند در تمام طول روز از دستگاه‌های خود لذت ببرند. همه مدل‌ها  دارای یک شارژر درون جعبه  هستند.

 

رهبر این سری، Redmi Note 13 Pro+ 5G، مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 7200-Ultraبا یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی ⁵ است که با شارژر 120 واتی میتواند باطری شما را در 19 دقیقه به 100% برساند.

 

در همین حال، Redmi Note 13 Pro 5G به باتری با بیشترین ظرفیت در این سری در 5100mAh مجهز شده است و از پلتفرم موبایل Snapdragon® 7s Gen 2 تغذیه می‌کند، در حالی که Redmi Note 13 Pro به MediaTek Helio G99- مجهز است. چیپست فوق العاده و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ⁵ . هر دو دارای شارژ 67 واتی توربو هستند که 45 دقیقه طول می کشد تا 100٪ شارژ شود .

 

مدل‌های پایه همچنین دارای عملکردی هستند که با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بادوام ۵ و چیپ‌ست‌های قدرتمند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند .

سری Redmi Note 13 با به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌ها در سراسر جهان با بالاترین به کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان اجازه دهد از ویژگی‌های پرچم‌دار با قیمت‌های مقرون به صرفه لذت ببرند.

 

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.